Uitzicht vanuit de bus
15 november 2009 - Sihanoukville, Cambodja
Deze foto werd gemaakt op 15 november 2009 in Sihanoukville, Cambodja.
15 november 2009 - Sihanoukville, Cambodja
Deze foto werd gemaakt op 15 november 2009 in Sihanoukville, Cambodja.
- Bram: ik ben homo
- Ria Staal: toon dankzij jouw mooie verhalen…
- HannaH: Toontje, een goede terugreis…
- Arjan: Hey Bro, Geniet van je laatste…
- Wouter: Het is hier nu -6 :) Dus…
Alle reacties »