Reacties
Reacties 51 - 59 van 59
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Julius | Hoi Toon, veel plezier daar; ben benieuwd naar je… | 8 okt. '09 |
| Bertus Overweg | Hoi Toon, Al een beetje de kriebels? Die zijn weg… | 7 okt. '09 |
| Arjan | Hej Broer, Veel plezier! (Wel even op het vliegveld… | 7 okt. '09 |
| Patrick | he toon ik moet in november weer richting Afghanistan… | 7 okt. '09 |
| nely | t,Ziet er mooi uit Toon, k,heb er zin in om je het… | 7 okt. '09 |
| Jaap Kuipers | Hey Toon, Zal je reis zeker gaan volgen. Maak er wat… | 5 okt. '09 |
| Dajella Overweg | Ha Toon, Wat een geweldige reis ga je maken! Geniet… | 5 okt. '09 |
| Toine Branbergen | Ziet er gut aus. Zie je 17 December in Bangkok!:D | 5 okt. '09 |
| Wouter | Ik zie je vast nog wel even voor de reis denk ik,… | 5 okt. '09 |
- Bram: ik ben homo
- Ria Staal: toon dankzij jouw mooie verhalen…
- HannaH: Toontje, een goede terugreis…
- Arjan: Hey Bro, Geniet van je laatste…
- Wouter: Het is hier nu -6 :) Dus…
Alle reacties »