Vietnam twee
Foto’s 21 - 37 van 37 |
-

Ho Chi Mihn z'n begraafplaats
-

Ook hier is voetbal op TV (AZ nog MET sponsor)
-

De roeivrouw (kan ze ook met voeten doen)
-

Beetje reisplukken
-

Zo dobberden wij ook rond
-

Typisch Vietnamees
-

Vissen op de rivier
-

Wachten op Toon, want die maak weer eens een foto
-

Vanuit de boot
-

Mijn Yamaha!!!! :-)
-

Onze ducati's
-

In een pagoda (klooster ofzo)
-

Boeeee met de groene snor!!!
-

What's up??!!
-

Het rolletje die kapot was
-

Daar kan nog meer bij!!
1 reactie -

Toch niet zo mooi Yamaha ;-)
- Bram: ik ben homo
- Ria Staal: toon dankzij jouw mooie verhalen…
- HannaH: Toontje, een goede terugreis…
- Arjan: Hey Bro, Geniet van je laatste…
- Wouter: Het is hier nu -6 :) Dus…
Alle reacties »